niedziela, 15 grudnia 2013

Lakiery do paznokci MIYO Mini Drops Parfume

Malutkie, barwne, pachnące i tanie! Jeśli lubicie tego typu pazurkowe cukierasy to zapraszam :)




Kilka słów od producenta:

Limitowana kolekcja lakierów do paznokci w 10 propozycjach: pomarańczy, maliny, egzotycznych owoców, papayi, kwiatu bzu, mięty, mango, letnich kwiatów, irysów.
Delikatny aromat pojawiaię już podczas malowania paznokci, przyjemny zapach utrzymuje się przez cały dzień. Lakiery zapewniają zabawę zapachem i najmodniejszym kolorem.
Produkt zawarty jest w małych szklanych buteleczkach z optymalnym, niezbyt grubym ani niezbyt długim pędzelkiem. Sama konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale nie za, nie wpływa to także na jego krycie, bo w przypadku tych dwóch kolorów wystarczy jedna grubsza lub dwie cieniutkie warstwy. Schnie także całkiem nieźle bo około 10 minut, a ja nienawidzę czekać pół dnia aż lakier wyschnie :) Zapachy są słodkawe, wyczuwalne najbardziej ok 2 min po pomalowaniu gdy niknie zapach acetonu. Delikatny aromat delikatnie utrzymuje się do końca dnia.



45 IRIS - piękny irysowo-kobaltowy błękit ( przez lampę na fotkach wyszedł ciut jaśniej niż w rzeczywistości jednak kolor jest cudny!) nie posiada żadnych drobinek ani grama perły.







29 PAPAYA/MANGO - Cudowna zieleń mieniąca się ciepłymi złotymi drobinkami. Takie połączenie bardzo kojarzy mi się ze świętami więc podbił moje serce :))





Gościnnie także wystąpił w moim manicure świątecznym, którego więcej fotek przedstawię Wam niebawem :))




PODSUMOWANIE:

-Konsystencja - optymalna - nie za rzadka, nie za gęsta

-Pędzelek - niezbyt długi ani gruby

-Krycie - na prawdę niezłe jeśli chodzi o te 2 odcienie, 1 grubsza, lub 2 cieniutkie warstwy kryją całkowicie, nie wiem niestety jak jest w przypadku jaśniejszych

-Schnięcie - całkiem dobre, około 10 min

-Wykończenie - w zależności od numerku, perła, drobinki, lub klasyczny

-Dodatkowe plusy - kuleczki wewnątrz

-Pojemność - 8ml

-Przydatność - 24 miesiące od otwarcia

-Gama kolorystyczna - 10 słodko pachnących odcieni, nie polecam osobom wrażliwym na zapachy, mnie one akurat odpowiadają :)

-Cena - 4,99zł

OGÓLNA OCENA: 5/6 niska cena, piękne kolory, niezłe krycie i schnięcie, optymalna gęstość i pędzelek, ja jestem usatysfakcjonowana,  jakość jest na prawdę dobra w proporcji do ceny (oczywiście nie spodziewajcie się tu jakości essie bo się zawiedziecie, jest to po prostu dobry produkt w niskiej cenie)


Miałyście już z nimi do czynienia? Jak Wasze wrażenia? Jaki kształt paznokcia bardziej do Was przemawia, migdał czy kwadrat? :)

15 komentarzy:

  1. Niebieski jest boski, ale jak spojrzałam na ten zielony to od razu z choinką go skojarzyłam i mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zieleń jest boska!!!! choineczka jak nic:D muszę go mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomarańcz z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Piękne świąteczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zielon jest fajniutki :) i super pazurki świąteczne :) nie mogę się doczekać więcej fotek :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny jest! już niedługo :* zrobię jakieś świąteczne pościwo i je tam wrzucę :))

      Usuń
  5. Przepiękne kolorki, a świąteczny mani genialny! :)

    OdpowiedzUsuń