środa, 28 czerwca 2017

Silikonowe paletki do zdobień paznokci

Próbowałam różnych sposobów na nabieranie produktów i mieszanie kolorów do zdobień. Metalowa paletka w pierścionku - fajna, ale niepraktyczna gdy robię zdobienie samej sobie no i czasem za malutka do mieszania. Folia aluminiowa przesuwa się, fruwa jak wiatr zawieje, odbija się w niej światło, nie sprawdziła się z tym celu. Na rękawiczce  - nieźle ale łatwo się ubrudzić, nie zawsze praktyczne. Znalazłam taki gadżet jak silikonowe paletki/mini maty na bornprettystore i pomyślałam, że warto spróbować.


Paletki przybywają w dwupaku. Mamy tam jedną w kształcie kwiatka, drugą w kształcie motylka. Do wyboru kilka wersji kolorystycznych.


I to był dla mnie strzał w dziesiątkę. Bardzo lubię zdobić ręcznie, a ten mały duperelek uprzyjemnił i ułatwił mi sprawę. Tanie, nie jeździ, nie fruwa, wielorazowe, lekkie, łatwe w czyszczeniu, zajmują minimum miejsca. Wystarczy przetrzeć wacikiem z cleanerem i są jak nowe.



Ich cena to zawrotne 2,40$ dolara za parę a dostać możecie je tutaj: http://www.bornprettystore.com/2pcs-silicone-paint-palette-butterfly-plum-blossom-foldable-washable-nail-stamping-p-39616.html 

Czy Wy także lubicie zdobić ręcznie? Jaki jest Was sposób na mieszanie kolorków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz