środa, 28 czerwca 2017

Klej UV do kryształków i innych ozdób do paznokci

Przez długi czas miałam problem z kryształkami. Mimo to, że podoba mi się ich efekt - rezygnowałam z nich ze względu na trwałość. Przeglądając asortyment bornprettystore natrafiłam na klej UV do tego typu zdobień i uznałam, że warto dać mu szansę. Jak się sprawdził?


Klej przybył w niewielkim uroczym różowym słoiczku. Bardzo dobrze zabezpieczony, w trakcie transportu nie uroniła się ani kropelka. Zaskoczyła mnie konsystencja - jak baaardzo gęsty ciągnący, przeźroczysty żel.

Aplikacja jest prosta - pędzelkiem (jeśli na cały pazurek) lub sondą (jeśli pojedyncze sztuki) nakładamy grubszą warstwę kleju, aplikujemy kryształki i gdy wszystko znajduje się już w zamierzonym miejscu - utwardzamy w lampie.



Dziecinnie proste. Jednak jak z trwałością? jestem zaskoczona, bo super! 2 tygodnie cieszyłam się kryształkami i to nie tylko punktowymi ale i całym pazurkiem oblepionym w kryształkach. Próbowałam wcześniej z zwyczajnym przeźroczystym żelem, grubszą warstwą topu hybrydowego, z klejem, jednak zawsze kończyło się tak samo. Więc z czystym sercem mogę polecić! W dodatku, mimo, że zachowuje się jak żel, to schodzi w acetonie.



Cena kleju to zaledwie 2,5$ i możecie dostać go tutaj: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-nail-decoration-adhesive-glue-fast-uvled-manicure-nail-tool-p-36848.html

A jaki jest Wasz sposób na trwałe kryształkowe zdobienie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz