piątek, 16 października 2015

Sukienki Casualowe na jesień

W tym sezonie znajdziemy mnóstwo ciekawych, sukienek casualowych, czyli tych wygodnych, często luźnych, w których możemy chodzić na co dzień i łączyć je nie tylko z eleganckimi butami.
Królujące kolory to bordo, odcienie ciemnej, zgaszonej zieleni, szarości i beże. Oto propozycje z Sheinside, gdzie znajdziemy teraz jesienne promocje :)













Owe sukienki odnajdziecie tutaj, zerknijcie na obecne promocje i nie zapominajcie o darmowej wysyłce :) Wymiary ciuszków są dokładnie wypisane a paczki idą do 2 tygodni

5 komentarzy:

  1. Niesamowicie podoba mi się numer 10.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo zapadła w pamięć Twoja czerwona, długa suknia. Miałaś sesję w Warszawskich Łazienkach w niej. Zastanawiam się, czy nie kupić jej na bal magisterski :) Jak sądzisz? To będzie dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to świetny pomysł :) tylko nie wiem czy nie będzie wymagała skrócenia, na tamtych zdjęciach miałam szpilki 10cm a i tak ciągnęła mi się po ziemi ;D fakt że mam zaledwie 162cm wzrostu, więc też i dlatego, ale generalnie jest bardzo efektowna i wygodna, ma szerokie ramiączka, więc się nie zsuwa i można ją założyć bez biustonosza :)

      Usuń
    2. Oooo, dziękuję! Bardzo przydatne informacje :)

      Usuń
  3. Świetne sukienki wybrałaś :D
    Uwielbiam Shien!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń