wtorek, 28 października 2014

Zestaw pędzli do zdobienia paznokci BornPrettyStore

Lubicie zdobić swoje pazurki? Choć to czasochłonne, czasem lubię zaszaleć i zmalować coś farbkami akrylowymi przy pomocy pędzelków, o których właśnie dziś będzie mowa :) Tak więc w roli głównej pędzle z BornPrettyStore.


Kilka słów od producenta:

Specyfikacja:
Ilość: 12szt / Zestaw
Waga: 36g
Kolor: Różowy

Zawartość opakowania:
12szt

funkcja:
100% nowy i wysokiej jakości
Idealne nadaje się do zdobienia paznokci akrylowych


 


 Pędzelki przychodzą "odziane" w miękkie plastikowe wdzianko.


 W zestawie mamy 12 pędzelków nylonowych.



 Każdy pędzelek dodatkowo zabezpieczony jest plastikową skuwką (oczywiście prócz wachlarzyka)

Nylonowe włosie jest sprężyste i łatwe w czyszczeniu. Dobrze nadaje się do zdobienia farbkami akrylowymi. Po długim czasie użytkowania pewnie się porozczapirzają, jak poprzedni zestawik, jednak póki co nie mam z nimi problemów.

Koszt takiego zestawu to 6.99$, a dostać możecie je tutaj: http://www.bornprettystore.com/12pcsset-pink-professional-nail-design-brush-dotting-drawing-p-16106.html

Pamiętajcie o kodzie promocyjnym -10% i darmowej dostawie :)







Więcej akcesoriów do zdobienia paznokci znajdziecie tutaj: nailart


A Wy jak lubicie zdobić swoje pazurki ?:)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zdobić paznokcie, ale niekoniecznie jestem w tym dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie dopiero zaczynam zabawę ze zdobieniem paznokci, ale muszę przyznać, że coraz bardziej mnie to zajęcie wciąga i chętnie próbuję nowych (dla mnie) technik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne do tych i bardzo je lubie

    OdpowiedzUsuń