piątek, 13 września 2013

Makijaż w barwach polskiej złotej jesieni :)

Przepraszam Kochane za długą nieobecność, ale są ku temu powody. Po I W poniedziałek miałam 2 bardzo ważne poprawki z anatomii i biofizyki, więc musiałam zakuwać, ale wszystko poszło zgodnie z planem i mogę już z czystym sumieniem powiedzieć, że jestem studentką II roku kosmetologii :) Po II to moje ukochane dziecko (czyt. canon) jest w serwisie, musiałam oddać go na reklamację, ponieważ coś mu się podziało z matrycą i psuł zdjęcia. Brakuje mi go strasznie, 2 tygodnie go już mają i żadnych wieści, więc na razie nici z recenzji :( ( oczywiście mogłabym robić kompaktem, ale wolę by zdjęcia dobrze oddawały odcienie produktów i tym podobne więc jednak troszkę musimy jeszcze poczekać, byście mogły oglądać je w lepszej jakości :))

Tymczasem mogę jedynie obdarzyć Was jesiennym makijażem (oczywiście także w ciut gorszej jakości bo kompaktem, ale zawsze :))




PS. I oby piątek 13 okazał się dla Was szczęśliwym ^^

11 komentarzy:

  1. Makijaż faktycznie bardzo ładny, ale w Twoich oczach można utonąć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moge wiedzieć co to za rzęsy ? bardzo fajnie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słynne Ardell Demi Wispies, aczkolwiek już trochę zużyte, muszę już nowe zamówić :)

      Usuń
    2. Dzieki za odp, mam Demi Wispies od miesiaca ale czekaja na oremiere na weselu, na ktore ide za nie cale 2 tyg :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) i makijaż był ładny ale mam nadzieje, że weźmiesz też udział w kolejnym konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, oczywiście, że wezmę :) Kocham Halloween :D

      Usuń
  4. Gratuluję ;-) ja wczoraj byłam odebrać dyplom mgr, który już na mnie rok czekał..nie było okazji, żeby jechać 300 km i go odebrać:P i nigdy więcej egzaminów i sesji..brrr.
    Makijaż śliczny,taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń