czwartek, 26 września 2013

Dziewczyna w stylu MIYO

Dzięki temu makijażowi udało mi się wygrać konkurs na dziewczynę w stylu MIYO, a nagrodą jest 15 dni  bycia na zdjęciu w tle oraz wspaniała paczka kosmetyków :) chciałam by było kolorowo, by było wyraźnie widać, że chodzi tu o MIYO oraz by wszystkie dodatki dopasowane były do makijażu, od paznokci, przez kolczyki po usta, jak wyszło oceńcie same, ja jestem zadowolona :)) Zwłaszcza, że makijaż wykonałam tylko trzema cieniami z serii MIYO single OMG eyeshadows iris(34), chili(13) oraz white(01) :)



13 komentarzy:

  1. ooo wow... pięknie :) jak z reklamy na bilbordach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty look, że się tak wyrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! I tylko trzy cienie... Nieprawdopodobne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda oszałamiająco!!!
    p.s a to nie czasem kolczyki z\konkursowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      tak jest dokładnie te wygrane w Twoim konkursie :))

      Usuń
  6. Uwielbiam ich cienie za pigmentacje a makijaż bajeczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie! obserwuję zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaz, ale to perfekcyjne ombre ust powaliło mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny na prawdę dodajecie mi skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń