poniedziałek, 6 marca 2017

Lakiery hybrydowe 3w1 Pierre Rene

3w1? czy to działa? czy się trzyma? ile się utwardza? czy dobrze się ściągają? odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie w poście :)


Kilka słów od producenta;

Lakier hybrydowy Ready&Go 3w1


Lakier hybrydowy 3 w 1 – baza, kolorowy lakier i top w jednym!
Dzięki nowoczesnej technologii powstał lakier jednofazowy, który nie wymaga stosowania warstwy pod-kładowej i nabłyszczającej, co znacznie skraca czas wykonania manicure.
Zastosowanie tylko dwóch cienkich warstw koloru, bezpośrednio na płytkę, zapewnia wyjątko-wo naturalny efekt, nadaje gładkość, elastyczność i piękny połysk do 10 dni. Usunięcie lakieru jest wyjątkowo łatwe i bezinwazyjne, zajmuje tylko 3 minuty!
Bezpieczna formuła „3 Free” bez formaldehydu, toluenu i ftalany di butylu (DPB).
Elastyczna, ale gęsta konsystencja lakieru wymaga precyzyjnej aplikacji.
Sposób aplikacji: nałóż za pomocą pędzelka pierwszą warstwę lakieru na paznokcie.
Utwardzaj pod lampą LED/UV. Pierwsza cienka warstwa odpowiada za trwałość stylizacji. Nałóż drugą, cienką warstwę lakieru nadającą rzeczywisty kolor. Utwardzaj pod lampą LED/UV. Ciemne kolory mogą wymagać dłuższego utwardzania. Nie przemywaj cleanerem. Na koniec stylizacji nanieś i wmasuj jedną kroplę oliwki pielęgnacyjnej na każdy paznokieć.
Rekomendowane czasy utwardzania:
LED 6W I warstwa 1,5 min, II warstwa 3 min
LED 12W I warstwa 1,5 min, II warstwa 3 min
UV 36W I warstwa 2 min, II warstwa 4 min


Lakiery znajdują się w szklanych czarnych buteleczkach, z zakrętką typu klik. Pędzelek klasyczny już dla Pierre Rene - gruby i dość długi, choć wg mnie do tej konsystencji powinien być krótszy. Dlaczego? Ponieważ   sama konsystencja owej hybrydy jest gęstsza niż klasycznej. Jak więc się zachowuje? No cóż ze względu właśnie na gęstość nieco dziwnie się maluje, jak widzicie w opisie - również sporo dłużej się utwardza. Faktycznie nie potrzebuje ani bazy ani topu i mimo to  nie traci na trwałości. Zachowuje się jak topy no wipe - nie wymaga przecierania. Niestety nie utwardza płytki aż w takim stopniu jak zwykłe hybrydy. Jednak są to tylko 2 warstwy na paznokciu, nie standardowe 4 i wydaje mi się, że sama w sobie jest także ciut bardziej plastyczna. Poniżej pokażę wam jak trzyma się po 2 tygodniach na pazurkach.  Ogromnym plusem jest niezwykła łatwość ściągania, faktycznie jak obiecuje producent - 3 minutki i go nie ma! Sama gama posiada 15 klasycznych, stonowanych odcieni. Cena to 35zł za 11ml.



06 Classic nude -  kremowo - beżowy nudziak



12 - allure wine -  głęboki odcień bordo



 

PO 2 TYGODNIACH


15 pin up girl - klasyczna czerwień w stylu Marilyn Monroe



 09 - wallnut - szaro beżowy neutralny odcień



04 Grunge - głęboki fioletowo czarny odcień 



Miałyście już do czynienia z hybrydami 3w1?  A może dopiero się nad nimi zastanawiacie? Skusiły  Was troszkę ?:)

Mnie szczególnie urzekła łatwość ściągania, a także to, że trzymały się nawet dłużej niż te 10 dni, mimo mojej cienkiej miękkiej płytki  :)

1 komentarz:

  1. ja sprawiłam sobie ten lakier, chociaż nie będę ukrywać- nie dawałam mu na początku wielkich szans, jakoś uznałam, że skoro bardziej topowe marki paznokciowe nie wpadły na to wcześniej to dlaczego pierre rene miałoby się udać i znów, muszę przyznać- myliłam się! trzyma się u mnie jak normalna hybryda, robi się to szybciej, wygodniej i przyjemniej a konsystencja może być na początku zaskakująca ale jak się przyzwyczaiłam to w sumie nie sprawia mi żadnych problemów

    OdpowiedzUsuń