niedziela, 20 kwietnia 2014

Lakiery Rimmel Salon Pro 5 odcieni

Rimmel pisze o swoich lakierach: "trwałość do 10 dni", to niemal jak hybryda! Jak jednak sprawdzają się w praktyce?


Kilka słów od producenta:

PROFESJONALNY MANICURE? TO PROSTE!
Modne kolory prosto z wybiegów.
Manicure trwały do 10 dni dzięki zawartości Lycry. Intensywny połysk dzięki żelowej formule. Pędzelek maxi brush dla wygodnej aplikacji.

 Najnowsza kolekcja lakierów do paznokci Rimmel Salon Pro z dodatkiem włókien Lycry to różnorodna paleta najmodniejszych odcieni, opracowanych wspólnie z Kate Moss. Efekt żelowego wykończenia zapewnia profesjonalny, długotrwały manicure o prawdziwie londyńskim charakterze.
Paleta lakierów zawiera 16 odcieni. 7 odcieni zostało stworzonych przy współpracy z Kate Moss.
Lakiery Salon Pro z Lycrą łączą w sobie wszystkie zalety profesjonalnego manicure:
- działanie bazy pod lakier,
- ochrona top coat,
- błyszczący kolor,
- żelowy efekt,
- jedna, łatwa aplikacja bez konieczności utwardzania



Lakiery znajdują się w ładnych prostych szklanych buteleczką z szeroką nakrętką, którą mi niestety niezbyt wygodnie się chwyta przez jej średnicę. Pędzelek jest średniej długości i jest bardzo gęsty, co dla mnie jest ogromnym plusem, bo wystarczy pociągnąć nim 2 razy aby pokryć cały paznokieć. Od początku ma kremową konsystencję, która gładko sunie po płytce, jednak niestety szybko gęstnieje.
A trwałość? Na ogromny plus! Może w moim przypadku nie jest 10 dni, ale 4-5 jak na moje paznokcie, to to na prawdę duży progres, bo lakiery bez top coatu u mnie trzymają się zwykle jedynie 1-3 dni! Po tym czasie lakier nadal nie odpryskiwał, a tylko starły się końcówki

Jak się prezentują? Zobaczcie sami.


317 HIP HOP - Koralowa czerwień o pięknym, niemal hybrydowym połysku









705 REGGAE SPLASH - Typowa brzoskwinka, niestety jest to jedyny odcień z mojej mini kolekcji który do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw









500 PEPPERMINT - Piękna mięta








713 BRITPOP - Niebieski z nutą morskości








711 PUNK ROCK - Bardzo ciekawy odcień łączący w sobie grafit z odrobiną granatu










PODSUMOWANIE:


-Konsystencja - kremowa, gładka, jednak niestety szybko gęstnieje
-Pędzelek - średniej długości, bardzo gęsty i lekko spłaszczony, ja go uwielbiam, błyskawicznie pokrywa płytkę kolorem za 2 pociągnięciami
-Krycie -  W większości wystarczą 2 warstwy, brzoskwinka niestety wymaga 3
-Schnięcie - całkiem niezłe, ok 10-15 min przy 2 warstwach
-Wykończenie - wszystkie, które posiadam nie posiadają w sobie grama perły czy shimmeru, choć w kolekcji możecie znaleźć perłę
-Trwałość - Jak dla mnie WOW! 4-5 dni bez żadnych odprysków, jedynie zaczęły ścierać się końcówki. W moim przypadku wszystkie lakiery trzymają się 1-3 dni, więc dla mnie różnica jest znaczna.
-Pojemność - 12ml
-Gama kolorystyczna - 18 odcieni
-Cena - 19zł


OGÓLNA OCENA: 5-/6 - Super trwałość, łatwo zmywa się je zmywaczem bezacetonowym, posiadają mój ulubiony gęsty pędzelek, ciekawą gama kolorystyczna, niestety lakier gęstnieje szybko, uchwyt ma przy dużą średnicę cena jest dość wysoka jak na zwyczajny lakier do paznokci, choć muszę przyznać, że pojemność też jest duża

3 komentarze:

  1. Mam nr 317 i ten kolor bardzo mi odpowiada, nazywam go neonowym pomidorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o cenę - rzeczywiście jest wysoka, dlatego staram się je wychwycić na promocjach :)


    chyba na rossmannowym szaleństwie skuszę się na miętę :)

    OdpowiedzUsuń